Keskustelu
Ripsien pidennys
Hennaa kirjoitti 4. marraskuuta 2008 klo 16:12 #
Onko kukaan kokeillut ripsien pidennyksiä? Siis näitä joissa ripsi liimataan kiinni omaan ripseen ja se kestää siinä useita viikkoja. Hyvää huonoa? Ja oisko Joensuun suunnalla varsinkaan paikkoja joissa näitä tehdään?
Naisulainen kirjoitti 29. marraskuuta 2008 klo 10:39 #
olen kokeillut ja voin suositella. Ei tunnu että omissa ripsissä olisi mitään. saa näyttävyyttä tai luonnollisuutta, miten vaan itse haluaa. Joukkoon voi sekoitella myös erivärejä,esim.violettia jos haluaa (ei näytä sirkuspelleltä) vaan tuo viahteita ja syventää tietysti omien silmien väriä.. huoltoväli ob 2-4 vkoa riippuu miten itse hoitaa ripsiä.. hoito siis tarkoittaa ettei hiero, nyi, hankaa silmiä.. käyttää öljyttömiä hoitotuotteita (liuottaa liimaa..) ei vedenkestävä ripsiväriä. ei ripsiväriä edes tarvita välttämättä. hyvän lopputuloksen voin taata xtreme lashesilla. tietysti tekijän pitää osata hommansa :) mutta noi on kyllä koulutettuja hommaan. netistä voi löytää missä tehään..
Kehitystiimin jäsen jenniii kirjoitti 20. heinäkuuta 2009 klo 10:18 #
Minä taas koin ripsien pidennykset vähän hankaliksi. Ripset toki olivat näyttävät ja pitkät, mutta niiden kanssa sai olla tosi varovainen. Omat ripseni ovat suorat, joten minua hiukan häiritsi, että pidennysten kanssa ripsiä ei voinut taivuttaa. Minulle myös suositeltiin, että pidennysten kanssa ei käytettäisi ripsiväriä ollenkaan ja öljypohjaisten puhdistusaineiden käyttö oli myös kiellettyjen listalla (liuottaa ilmeisesti kiinnitysainetta). Jotenkin jäin pidennyksistä huolimatta kaipaamaan ripsiväriä ja käytinkin sitä ohjeiden vastaisesti muutaman kerran pidennysten aikana. Puhdistuksen kanssa sai kyllä olla todella varovainen. Olen itse tottunut puhdistamaan meikit aika ronskein ottein ja muutenkin koin hiukan hankalaksi, että silmiin koskemista pitää välttää. Mutta tämä on tosiaan täysin makuasia ja jonkun muun mielestä asiassa ei välttämättä ole mitään ongelmaa. Itse en kuitenkaan luultavasti ottaisi uudelleen.
HZ1 kirjoitti 12. marraskuuta 2009 klo 22:15 #
Olen ottanut ripsienpidennyksen nyt puolen vuoden ajan säännööllisesti 4vk välein ja olen ollut erittäin tyytyväinen niihin. Omat ripseni ovat suorat ja lyhyet, joten niihin lisättiin hieman (muistaakseni 3mm) lisää pituutta ja minulle valittiin kaarevat pidennykset, joten ripsien taivutusta ripsientaivuttimella en todellakaan enää tarvitse. Ripsiväriäkään en enää arkisin käytä ollenkaan, mutta viikonloppuisin sitä tulee laitettua jolloin ripset ovat vielä näyttävämmän näköiset. Olen saanut pidennyksistä todella paljon kehuja ja kyselyjä että ovatko aidot vai pidennykset :D Suosittelen siispä lämpimästi. (:
Ps. Outoa, että sinulla nimim. "jenniii" on annettu noin tiukat ohjeet. On kyllä totta, että öljypohjaisia puhdistusaineita ei saa käyttää, mutta ripsiväriä saa kyllä lisätä aina kun haluaa kunhan sen vain muistaa pestä hellästi pois (ei siis hangaten). Ja ripset tosiaan saa kyllä kaarevinakin, vaikka omat olisivatkin aivan tikkusuorat. :)
immopi kirjoitti 7. syyskuuta 2011 klo 22:07 #
Kokeilin ja ei ollut mun juttu.Olihan ne hienot ja ei tarvinnut ripsiväriä aamulla laittaa vaan silmät oli valmiina.Mutta huonoja puolia oli että ei voi hieroa silmiä ja aina pitää varoa ettei ripset putoa.Oli mielestäni liian jäykät ja kasvojen pesu, varsinkin meikit oli vaikea pestä pois.Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun laitoin.Kaverini piti vuoden verran ja omat ripset tuhoutui liimasta.Mulla oli ripset kuukauden verran ja oli taas omissa ripsissä kasvattamista....Ei ikinä enää!!
pumpumpuli kirjoitti 6. tammikuuta 2012 klo 13:38 #
Mulla on ollut ripsienpidennykset jo melkein vuoden ja voin suositella! Tosin myönnän, että tottumista niissä on ja kyllä mullakin aluksi oli ongelmia olla esim. hieromatta silmiä ja kasvojen pesun kanssa. Mutta kaikkeen näköjään tottuu :) Löysin vähän aika sitten tällasen ihanan sivun ripsien pidnenyksistä, jos joku kaipaa esim. tarkempia kotihoito-ohjeita: http://www.ripsienpidennys.net Mun mielestä ripset on niin paljon kauniimmat kun omat, ja en haluis luopua näistä paitsi sitten kun rahat loppuu ;)
Airts kirjoitti 23. tammikuuta 2012 klo 13:30 #
Minulla on ollut ja olivat tosi kauniit, ei tuntunut miltä ei ollut painaava tunne vain peiliin katsoeessa oli ihana nähä minkäläiset ripset. Laitan näitä itsekin jo 4 vuotta, opiskellut Tallinnassa Beautishopissa. Laitan Kotkassa Myllyssä tosi edullista hinta. Varaa oman aikansa tässä http://airiluht.websites.fi/tietoa tai soitaa 046 5828078 Airi.
Spa & Beauty palveluntarjoajat: Näytä viimeiset viestit

Ilmoita asiaton viesti