Keskustelu

Vaihtomarkkinat!

• lenorca kirjoitti 19. maaliskuuta 2009 klo 00:09 #

Harva haluaa maksaa käytetyistä meikeistä, joten hyvä vaihtoehto olisi yksinkertaiset vaihtomarkkinat! :) Tarjoa tarpeettomia meikkejäsi tai kosmetiikkatuotteita vaihtoon ja vaihda ne toisen käyttäjän kanssa toiseen tuotteeseen. Ruotsin vastaavalla foorumilla tämä on suosittu ja ekologinen tapa päästä eroon omista tarpeettomista tuotteista ja päästä maksutta kokeilemaan toisia tuotteita.

Sääntöinä olisi varmaan hyvä olla reilu peli eli; *koetetaan vaihtaa suunnilleen samanhintaisia tuotteita *rahaa ei vaihdu *postikulut maksaa lähettäjä ellei muuta sovita *tuotteen tulee olla hyväkuntoinen ja HYGIENINEN eli sormilla ei ole sörkitty, nestemäisiä silmämeikkejä ei vaihdeta tulehdusriskin takia, kynät on terotettu, puuterimaisten tuotteiden pinnat puhdistettu paperilla, pakkaus on puhdas ym *ilmoituksesta tulee selvitä kuinka paljon on käytetty ja sävyt tulee ilmoittaa *kysymyksiä voi esittää ja kuvia voi pyytää (sähköpostilla varmaan parhaiten nämä lisätiedot onnistuvat) *pakkaukset pakataan matkaan hyvin eli rasiat tiivistetään ym

Semmoista tänään, löytyisiköhän kiinnostusta? :)

• Kehitystiimin jäsen jenniii kirjoitti 19. maaliskuuta 2009 klo 08:46 #

Tämä kuulostaa kiinnostavalta. :) Uskon, että moni on yksinkertaisesti liian laiska kierrättämään kosmetiikkatuotteitaan, jos siitä on erityistä vaivaa, mutta tällainen vaihtotori voisi toimia! Mitäs mieltä muut ovat asiasta?

• caicu kirjoitti 22. maaliskuuta 2009 klo 02:42 #

Ihana idea. Minullakin kun silmät herkistyivät kosmetiikalle niin monesta olen luopunut, tosin kavereille olen jo lahjoitellut.

• diii kirjoitti 23. huhtikuuta 2009 klo 13:55 #

Mitenkäs tämä nyt sitten toimii? Minulla olisi Oriflame Optimals Day Shield eli aurinkovoide kasvoille aurinkosuojakertoimella 30. Tuubissa on 2/3 - 3/4 jäljellä, uutena maksaa 17,90€/30ml. Semmoinen pulma vain että otan vastaan ainoastaan luonnonkosmetiikkaa...

• diii kirjoitti 24. huhtikuuta 2009 klo 15:57 #

Eli omassa profiilissani tietoja tuotteista. Kysymyksiä saa lähettää suoraan sähköpostiin lovable(at)koirauutiset.com.

• HelmiEnkeli kirjoitti 4. toukokuuta 2009 klo 04:41 #

Tää oliskin aivan ihana tapa jos vain ihmiset jaksais vaihdella. :)

• Hennaa kirjoitti 11. syyskuuta 2009 klo 22:29 #

Itsellä olis Chanelin Inimitable ripsiväri, sävy musta. Kahesti olen kokeillut eli lähes täysi on ja uutena maksaa 30e. Enempää en oo käyttänyt kun tekee tökköripsistäni suorat.

• sunflowers kirjoitti 3. lokakuuta 2009 klo 17:35 #

Oon menossa huomenna Vallilan kirppikselle myymään muutakin, minulla siellä hajuvesiä (ei vanhentuneita) plus meikkejä (puhdistettu) mm. Mac meikkivoide myytävänä. edullisesti.

Kirpputori: Näytä viimeiset viestit