Keskustelu

Ongelma arvioinnissa

• Uulia kirjoitti 27. helmikuuta 2010 klo 18:32 #

Olen kokeillut tänään useamman kerran tehdä arviointeja, mutta teho-kohtaan ei saa millään laitettua tähtiä. Hintaan ja laatuun tähdet tulee ongelmitta. Missä voisi olla syy?

• Uulia kirjoitti 27. helmikuuta 2010 klo 18:57 #

Täsmennän vielä, että täysin uusien arviointien luominen onnistuu, mutta vanhoihin en pysty omaa mielipidettäni laittamaan.

• Vixen kirjoitti 1. maaliskuuta 2010 klo 15:35 #

Mulla täysin sama ongelma! Täl koneella joskus onnistuu,muttei omalla. Ja kuitenkin keskustelupalstalle voi kirjoittaa.Mikä mättää?

• Kehitystiimin jäsen Glossy kirjoitti 5. maaliskuuta 2010 klo 00:17 #

Kiitos ilmoituksesta! Tieto lähetetään eteenpäin ja ongelmaa tutkitaan.

• mansku kirjoitti 27. maaliskuuta 2010 klo 22:47 #

Ongelmaa on arvioinnin kanssa, uuden arvioinnin pystyn luomaan, mutta en lisäämään jo olemassa olevaan ja muiden arvioimaan tuotteeseen arviota. Keskustelu toimii myös hyvin. Omia koneen asetuksia olen yrittäynyt tarkastaa, mutta kun muilla sivustoilla ei ole ollut ongelmia. Missä siis vika?

• Vixen kirjoitti 2. huhtikuuta 2010 klo 16:37 #

Jos yritän arvioida jo arvioidun tuotteen omalla koneella,tulee listaan yrittämisen jälkeen tuotteen nimi,arvioita 0 ja kun avaa,siellä lukee ei arvioita,arvioi tuote ja taas kun yrittää,ei onnistu..turhauttaa jo niin maan p....

• Kitten kirjoitti 4. huhtikuuta 2010 klo 09:52 #

Lisäksi teho kohtaa ei voi liuttaa ja sivu sekava,näkyy jtn numeroita.

• stubadub kirjoitti 14. huhtikuuta 2010 klo 22:42 #

Mulla ihan samaa ongelmaa, mitään listattuja tuotteita ei pysty arvioimaan! Firefoxilla en pääse edes kirjautumaan sisään sivuille.

• Kehitystiimin jäsen Glossy kirjoitti 15. huhtikuuta 2010 klo 10:12 #

Omalla koneellani kirjautuminen ja arviointi onnistuu normalisti firefoxilla ja explorerilla. En osaa sanoa mikä neuvoksi. :/

• Mineah- kirjoitti 31. lokakuuta 2010 klo 14:26 #

Minulla on sama ongelma. Miten sitä ei vieläkään ole korjattu?

• Jessica Rabbit kirjoitti 14. heinäkuuta 2011 klo 12:45 #

Minulla myös täsmälleen sama ongelma. Explorer käytössä siis. En pysty laittamaan tehoa ja kuitenkin arvioidessa kone herjaa että arvioi tuote eikä päästä eteenpäin? Olen kokeillut useita kertoja.

• annmarii4 kirjoitti 22. lokakuuta 2011 klo 16:25 #

^^ Täysin sama ongelma kuin yllä! :/

• jossecret kirjoitti 24. tammikuuta 2012 klo 16:18 #

Olen lueskellut arviointeja, ja tänään rekkasin itseni tänne. Ei onnistu arviointi minullakaan!! Explorer käytössä.

:(

• jossecret kirjoitti 24. tammikuuta 2012 klo 16:20 #

"Lisäksi teho kohtaa ei voi liuttaa ja sivu sekava,näkyy jtn numeroita. "

Jeps, niin täälläki.

Kehitys ja palaute: Näytä viimeiset viestit